YHTEENVETO ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELYSTÄ

Pesukunkun asiakastyytyväisyyskyselyyn tuli kiitettävä määrä vastauksia, sillä peräti 674 eri henkilöä antoi mielipiteensä toiminnastamme. Arvonnassa Kunkkupassin vuodeksi voitti Joni Heinäjärvi – onnittelut voittajalle!

 

– Asiakastyytyväisyyskyselyn tavoitteena oli tietysti kerätä käyttäjiltä arvokasta tietoa pesukadun toimivuudesta ja meidän toiminnasta ylipäänsä. Me elämme tietyllä tapaa ”omassa kuplassa”, joten palautteen saaminen asiakkaan vinkkelistä on aina tervetullutta, Pesukunkun myyntipäällikkö Juho Meriläinen kertoo.

 

Kyselyssä haettiin niin taustatietoja asiakkaiden ikäprofiilista ja pestävien autojen vuosimallista, kuin mielipidettä mm. pesutuloksesta, asiakaspalvelusta, jonojen sujuvuudesta ja hinnoittelusta. Myös vapaa palaute oli mahdollista antaa.

 

– Olemme erittäin tyytyväisiä kyselyn antiin ja voimme todeta, että pääasiassa homma toimii oikein hyvin. Tiedostamme haasteet joidenkin automallien peräosien pesemisessä sekä kuivaustuloksessa. Teemme toki kaiken niiden parantamiseksi, mutta ihan kaikkeen pesukatu ei vain taivu – etenkin kun juuri nopeus, helppous ja vaivattomuus nousivat positiivisessa mielessä esiin, Meriläinen kommentoi.

 

– Pesukunkulla työskentelee viisi henkilöä pesumestareina sekä lisäksi minä ja yrittäjä Jussi enemmän toimiston puolella. Meillä on todella hyvä porukka kasassa – sitä tukee myös kysely, jossa asiakaspalvelun laatu ja nopeus keräsivät yli yhdeksän keskiarvon kympin ollessa maksimi arvosana. Iso kiitos meidän tekijöille ja tietysti asiakkaille. Jatkamme ponnisteluja, jotta voimme kehittyä edelleen. Kyselystä saatuja ideoita ja näkemyksiä on jo laitettu jalalle, Meriläinen päättää.